Monday, May 5, 2014

Anugerah Allah


[Anugerah Allah]

Saya adalah Pengasas Syarikat BNR Global.

Hari ini saya rasa amat bersyukur kerana dapat memberi khidmat nasihat untuk para ibubapa yang telah di anugerahkan Allah SWT dengan anak-anak yang di lahirkan istimewa terutama anak "Sindrom Down" dan juga ketegori anak-anak istimewa yang pelbagai .

Saya mempunyai pengalaman sendiri dan telah melalui banyak cabaran. Pengalaman inilah yang ingin saya kongsikan kepada ramai orang. Proses penjagaan dan pemakanan yang terbaik yang perlu di beri kepada mereka adalah faktor yang amat penting untuk meningkatkan tahap kesihatan terutama kepada anak-anak istimewa yang di lahir dalam keadaan komplikasi kesihatan.

Sehingga saya amat terpanggil memberi sesuatu kembali pada masyarakat Anugerah Tuhan yang amat bernilai ini amat perlu di beri peluang hidup seperti insan sempurna. Hubungi saya untuk khidmat nasihat PERCUMA sms/whatsapp di talian 0193618983.
— at Gembiranya Aku Memiliki Anugerah Tuhan.

2 comments:

one-to-one view said...

Alhamdulillah, adik ini dihargai dan dijaga baik. izinkan saya kongsi cerita...Saya punya adik "istimewa" seperti ini dan saya melihat adik ini adalah sempurna di kalangan kanak2 istimewa, lengkap berpakaian & bertudung, suka saya melihat nyer. Tak di nafikan ciptaan tuhan itu indah & ada hikmah setiap ciptaannya...selama 33 tahun famili saya membelanya susah senang (walaupun ada doktor menggangarkan adik saya hanya akan hidup sampai umurnya 12 tahun)....nah...allah maha kuasa memberi peluang kepada kami untuk mensyukuri nikmat yang diberi...kesemua abg dan kakaknya mempunyai diploma dan ijazah...namun dialah sebenarnya harus diberi tumpuan...selalu juga saya memamarahi dia kerana degil & kuta merajuk...hakikatnya itulah "kesabaran" yang allah ujikan kepada saya dan famili...namun ALLAH lebih menyayangi adik saya...dan telah kembali ke MAHA Penciptanya pada 15 Dec 2012...kehilangan yang amat dirasai sehingga kini...akhir sekali..memang benarlah anak2 istimewa ini adalah rahmat, mutiara dari ALLAH...

Perjalanan seoramg Usahawan Gamat said...

Al Fatihah. Semuga Allah memberi ketabahan pada seluruh keluarga.Allah pinjamkan sementara, mmg bukan mudah untuk berada dalam situasi begini. Kini arwah sudah berada dalam syurga Allah. Beruntung ibubapa Arwah dan keluarganya kerana mempunyai anak yang telah tersedia syurga buatnya. Al Fatihah.